دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

چرا فیلم پورن یا سوپر نبینیم؟

پورنوگرافی یکی از صنایع چند میلیاری در جهان است که به مدد کارتل‌های بزرگ تجاری، توانسته عرف و فرهنگ جوامع را تخریب کند و آن را به بی بند و باری بکشاند. پورنوگرافی و یا هرزه نگاری، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین معضلات و آسیب‌های جامعه شناخته می‌شود که توانسته به طرز قابل توجهی، بنیان خانواده را تخریب کند. با بررسی این اینکه فیلم پورن چیست و دیدن آن چه پیامدهایی دارد، به تصویر درستی از پورنوگرافی خواهید رسید. ناهنجاری های جنسی و اختلال در عملکرد مغز، از پیامدهای این فیلم‌ها است. در ادامه این مقاله از بت فوروارد همراه ما باشید.

نتایج دیدن فیلم پورن و فیلم سوپر

پیرامون عوارض و پیامدهای منفی فیلم پورن، باورهای متفاوتی وجود دارد. اگرچه اغلب کارشناسان به عوارض این نوع فیلم ها آگاهند. در مقابل، باورهای غلطی نیز در مورد آن وجود دارد. ابتلا به بیماری‌های شخصیتی، جنسی و جسمی در کنار تحریک افراد به آزار کودکان و تجاوز عنف، تنها بخشی از زوایای پنهان و آشکار صنعت آلوده پورنوگرافی است. پیامدهای این موضوع اگرچه در افرادِ مختلف متفاوت است، اما تأثیر تماشای پورن بر مردان بیشتر است. چرا که دو سوم تماشاچیان این فیلم‌ها، مردان هستند. در هر صورت، پیامد گرایش و تماشای فیلم های مستهجن تنها یک چیز است؛ اعتیاد و تباهی!

1- ناهنجاری‌های جنسی از پیامد فیلم های پورن
تماشای فیلم‌های پورن، منجر به تحریک میل جنسی شما می‌شود. زمانی که شریک جنسی نداشته باشید، مسلماً با تماشای این نوع فیلم‌ها به خود ارضایی روی می‌آورید؛ نوعی ناهنجاری جنسی که اولین پیامد منفی فیلم پورن شناخته می‌شود. این ناهنجاری به طرز قابل توجهی می تواند زندگی فردی و اجتماعی شما را دگرگون کند.

روند خود ارضایی در پس تماشای مکرر، سیر صعودی خواهد داشت. چرا که احتمالاً شما نسبت به صحنه‌های عجیب و هیجان‌آور این ویدئوها خیال پردازی می کنید و ناخودآگاه تحریک می‌شوید. از این رو، با عطش سیری ناپذیری اقدام به استمناء می کنید. عوارض خود ارضایی جدی است! پس بهتر است از این کار دوری کنید و اگر قصد ازدواج دارید، پیش از تشکیل زندگی مشترک از آن دست بکشید.

2- بزرگترین تهدید برای ازدواج
زمانی که محرک جنسی شما چیزی به جز همسرتان باشد، نیازهای جنسی خود را طور دیگری برطرف می‌کنید. شما در یک دنیای تخیلی زندگی می کنید. از این رو، هیچیک از واقعیت‌های جنسی برایتان خوشایند و تحریک کننده نمی‌شود. پورنوگرافی شما را در مسیری قرار می دهد که روابط جنسی حرف اول و آخر را می زند. در این حالت، روابط زناشویی شما بدون عشق، بدون تعهد و با سردی پیش می‌رود. طولی نمی کشد که شما اخلاقیات را کنار گذاشته و همسر خود را به شکل بازیگران پورن می‌بینند. اعتیاد به پورنوگرافی، می‌تواند پسران امروز را به مردان متأهل خیانتکار آینده تبدیل کند.

از آنجایی که فضای حاکم در این فیلم‌ها خشونت است، طبیعتاً شما نیز حرکاتی خشن و غیر احساسی در رابطه انجام می‌دهید. اینطور که از آمار طلاق‌ها بر می آید، تاثیر فیلم های مستهجن در روابط زناشویی بسیار جدی است. بنابراین، می‌توان گفت این عادت در شما می تواند منجر به جدایی همسر و فروپاشی زندگی مشترک‌تان شود. سرد مزاجی مردان و زنان دور از انتظار نیست.

عدم تمایل به ازدواج از پیامد تماشای فیلم‌های پورن

3- اختلال در عملکرد طبیعی مغز
محققان علمی بر این باورند که آسیبی که تماشای فیلم های پورن به مغز می‌زند، معادل مصرف الکل و مواد مخدر دارد. مغز شما در حالتی که به فیلم های پورن گرایش پیدا کرده‌اید، دقیقا مشابه مغز یک انسان الکلیک است. چرا که عملکرد مغز در حین رابطه جنسی و مصرف مواد مخدر یکسان است. این نوع فیلم‌ها دقیقا بخشی از مغز شما را مورد هدف قرار می‌دهند که وظیفه بروز خلاقیت و ایجاد حس خوشبختی را دارد.

مکانیسم اثر فیلم‌های پورن به گونه ی است که با افزایش ترشح هورمون های تستوسترون، دوپامین و اکسی توکسین، فعالیت مغز را به شکل تهدید کننده ای بالا می‌برد. تاثیرات ترشح دوپامین بیش از دو ساعت در حالت اوج خود باقی می‌ماند. لذا فرد در حین خودارضایی و تماشای فیلم پورن هیچگونه احساس خستگی نخواهد داشت. اما پس از کم شدن اثرات این هورمون‌ها عملکرد مغز تضعیف شده و حافظه و تمرکز خود به خود کم می‌شود.

از عوارض تماشای فیلم پورن، اختلال در عملکرد طبیعی مغز

4- ارائه معیارهای جدیدی از زیبایی
فیلم‌های سوپر، اساساً جذابیت‌هایی را به تصویر می‌کشند که در زنان عادی وجود ندارد. همچنین رفتارهای تحریک آمیزی را به نمایش می گذارند که تقلید آن در زندگی واقعی سخت و گاهی غیر ممکن است. واضح است که در این حالت، توقع جنسی افراد بالا می‌رود. در این صورت، زمانی که فرد با محرک واقعی روبرو می‌شود، تحریک نمی‌شود و سکس موفقی را تجربه نمی‌کند. از آنجایی که پاسخی برای این نوع انتظارات جنسی در دنیای واقعی وجود ندارد، به مرور نارضایتی و سرد مزاجی به سراغ زوجین می‌رود.

5- نگرش افراد را به جنس زن تغییر می‌دهد
در عموم فیلم های پورن، زنان تنها یک وسیله برای رفع نیازهای جنسی مردان دیده می‌شوند و در وضعیتی نابرابر با مردان قرار دارند. این تبعیض جنسی منجر می شود تا مردان در دنیای واقعی نیز همسران خود را بی‌ارزش و کم اهمیت بشمارند.

6- کمرنگ شدن اعتماد، پیامد پورن
بازیگران فیلم های سوپر، عموماً در نقش هایی ظاهر می‌شوند که یا به شدت منفعل هستند و یا ساده لوح و ابله به نظر می‌رسند. مردان نیز به راحتی به همسرشان خیانت می‌کنند و دست رد به هیچ زنی نمی‌زنند! با تماشای این ویدئوها، به طور ناخودآگاه یک تصویر نادرست از زندگی زناشویی در ذهن نقش می‌بندد. در ادامه، ممکن است زمینه بی اعتمادی به همسر شکل گیرد. همچنین زمینه‌ساز توهم خیانت همسر خواهد شد.

چرا فیلم پورن یا سوپر نبینیم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی