دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

چطور به دوست دختر خود نزدیکی کنیم؟

چطور به دوست دختر خود نزدیکی کنیم؟؟

هر چقدر روش های نزدیکی انتخاب شده برای دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهند برد. برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیادی را تحمل می کند که درست نیست. برای راحتی بیشتر می توان از تعدادی بالش استفاده کرد و در زیر سر و زیر گودی کمر گذاشت تا زن در حین رابطه جنسی درد و رنج نکشد. در حین رابطه نیز باید کسی که تحریک را بر عهده دارد به گونه ای این کار را انجام دهد که طرف مقابل را هم مد نظر قرار دهد و شدت و ضعف تحریک بگونه ای باشد که طرفین رابطه بتوانند همزمان با هم به ارضا برسند.

روش های نزدیکی به دوست دختر

بسیاری از مشکلات میان همسران ناشی از عدم آموزش روابط زناشویی و جنسی در زندگی و نا آشنا بودن با تکنیک ها و پوزیشن ها و انواع روش های نزدیکی در زندگی زناشویی است . نزدیکی کردن در روابط زناشویی و جنسی مانند هر علم دیگری مستلزم آموزش است تا با آن ها روابط جنسی و روابط زناشویی خود را بهبود بخشید .

نزدیکی کردن یا مقاربت بخشی از رابطه جنسی در روابط زناشویی است که زن و مرد هر دو به اوج لذت جنسی می رسند . در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که زن و مرد در هنگام نزدیکی و مقاربت ارگاسم یا اوج لذت جنسی را همزمان تجربه کنند. در یک رابطه جنسی صحیح ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ارگاسم خواهد رسید. چرا که اگر مرد در هنگام نزدیکی ابتدا به ارگاسم برسد و انزال رخ دهد به علت آنکه نعوظ آلت تناسلی مرد از بین می رود امکان به ارگاسم رسیدن زن از بین رفته و بعید خواهد بود.

روش نزدیکی صحیح در شرایط خاص بدنی و روحی
مهمترین رکن هنگام مقاربت و نزدیکی آرامش است. هنگام نزدیکی کردن مرد باید به آرامی و با طمانینه آلت تناسلی خود را وارد واژن یا مجرای تناسلی زن نماید. هنگام تحریک نیز مرد باید آرامش را رعایت نموده و از تحریک شدید و یا فشار زیاد بپرهیزد و اجازه دهد زن شدت تحریک را تعیین نماید و با حرکات خود به رابطه کمک کند . در مورد نزدیکی شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که در هر کدام از روشهای نزدیکی میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. متاسفانه درصد قابل توجهی از زوجین در نهایت به ۳ الی ۴ روش نزدیکی در روابط زناشویی بسنده میکنند.

شاید در یک زندگی زناشویی بلند مدت گاهی رابطه جنسی یکنواخت شود، شما میتوانید با بکارگیری آموزش اصول رابطه جنسی موفق ، از رابطه جنسی لذت بیشتر ببرید و لذت رابطه جنسی را چند برابر کنید .

در مورد دخول و نزدیکی شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. در این مقاله چندین روش نزدیکی کردن آموزش داده میشود .
هر چقدر روش نزدیکی انتخاب شده برای دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهند برد. برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیادی را تحمل می کند که درست نیست. برای راحتی بیشتر می توان از تعدادی بالش استفاده کرد و در زیر سر و زیر گودی کمر گذاشت تا زن در حین رابطه جنسی درد و رنج نکشد. در حین رابطه نیز باید کسی که تحریک را بر عهده دارد به گونه ای این کار را انجام دهد که طرف مقابل را هم مد نظر قرار دهد و شدت و ضعف تحریک بگونه ای باشد که طرفین رابطه بتوانند همزمان با هم به ارضا برسند.
چون مرد زودتر تحریک شده و ارضا می گردد بهتر است مرد تحریک را کنترل کند و توجه به وضعیت زن نیز داشته باشد تا زمانی که زن آمادگی لازم را پیدا نکرده بود باید تحریک به آرامی صورت گیرد تا از ارضای مرد جلوگیری شود. زمانی که زن به آستانه تحریک نزدیک شد و حرکات منظم واژن او شروع شد و نزدیک به حد ارضا رسید به تدریج بر شدت تحریکها افزوده می شود تا هم زن به ارضا برسد و هم مرد به انزال برسد و ارضا شود.

منبع: betforward

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی