دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

لانا رودس بازیگر پورن استارت سال شد

لانا رودس بازیگر پورن استارت سال شد!!!

نام:لانا رودس

نام اصلی: آمارا مِی پُل

متولد: 1996-1375

زاده: ایالات متحده کشور آمریکا

ملیت: آمریکایی

وضعیت تاهل: مجرد

پیشه: مدل-بازیگر

چرا لانا رودس بهترین پورن استار دنیا شد؟

ضمنا ویدئوهای این پورن استار توی پورن هاب 280 میلیون بازدید خورده و رنک 1 هم هست! شاید براتون سوال پیش بیاد کـه چطور میشه طی یکسال اینقدر مشهور شد و پیشرفت کرد یا چرا امثال الکسیس تگزاس کـه چندین ساله توی صنعت پورن فعالیت داره هنوز نتونسته ویدئویی داشته باشه کـه بـه اندازه یکی از ویدئو های‌ لانا رودز بازدید و لایک داره!

لانا رودز چه رکوردی در پورن دارد؟

منتقدین و داوران کمپانی برازرز معتقدند کـه لانا رودز حرفه بسیار عجیبی در فیلم هایی با سبک blowjob و deepthroat داره و البته لانا رودز رکورد قشنگ ترین صحنه در سبک Cumshot رو هم برای خودش بـه ثبت رسونده! این پورن استار تازه 2 ساله کـه کارشو شروع کرده و 8 تا هم فیلم سینمایی بازی کرده.

س از بازنشستگی رودس با فردی ایرانی الاصل که از زمان دانشگاهش با او آشنایی داشت، ازدواج کرد.[۹] او کمی بعد از همسرش جدا شد و به لس‌آنجلس بازگشت. در ژانویه ۲۰۲۰ یوتیوبر مشهور آمریکایی لوگان پاول در یکی از ولاگ‌های خود، دوستش مایک مجلَک را با ترتیب دادن یک ملاقات با رودس غافلگیر کرد. ویدیو این غافلگیری تا آوریل ۲۰۲۱ حدود ۲۵ میلیون بار دیده شده‌است. پس از آشنایی مجلک و رودس این دور شروع به قرار گذاشتن کردند و همراه هم مجموعه ولاگ‌هایی با نام نایت شیفت را در یوتیوب منتشر می‌کردند.[ این زوج در فوریه ۲۰۲۱، پس از حدود یک سال از هم جدا شدند و تمامی پست‌ها و ولاگ‌هایی که هر دو در آن حضور داشتند را پاک کردند. با موفقیت بزرگ در حرفه پورنوگرافی، لانا رودس به یک ستاره اینترنتی تبدیل شد. او حدود ۱۵ میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و به عنوان یک مدل اینستاگرامی هم فعالیت می‌کند. او همچنین در سال ۲۰۲۰ وبسایت فروش پوشاک خود را تأسیس کرد. پس از جدایی از مجلک او میزبان یک مجموعه پادکست شده و مجموعه ولاگ‌های خود را با عنوان لانا شیفت در کانال یوتیوب خود منتشر می‌کند.

منبع: بت فوروارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی