دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

جدال نمایندگان ایران در سال 2021 با چه تیم هایی است؟

قرعه اندازی لیگ قهرمانی آسیای شرقی و آسیای غربی

لیگ قهرمانان آسیا رقابتی است که سالی یک بار در بین باشگاه های فوتبالی اتفاق می افتد. این مسابقات فوتبال باشگاهی می باشد که کنفدراسیون فوتبال آسیا آن ها را بر گزار می کند و مسئولیت اداره بازی های لیگ قهرمانان آسیا را بر عهده دارد. حتما برایتان سوال ” قرعه اندازی لیگ قهرمانی آسیای شرقی و آسیای غربی _ جدال نمایندگان ایران در سال 2021 با چه تیم هایی است؟ ” پیش  آمده است ، حال سعی داریم برای مردم ورزشی و علاقه مندان به فوتبال به تشریح این مسابقات و پاسخ به این سوالات بپردازیم. در ادامه مطالب همراه ما باشید.

 

تاریخچه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

شروع مسابقات این لیگ از سال 1967 میلادی شروع شده و تا به امروز ادامه پیدا کرده است. در سال های 2002 تا 2003  از الگو های لیگ قهرمانان اروپا استفاده شده است اما با همان عنوان قبل به ادامه کارش پرداخت.

3 راه کسب درآمد از سایت های شرطبندی

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بر چه محوری پیش می رود؟

در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، حداکثر 4 تیم اول هر کشور شرکت می کنند و به رقابت با حریفان خود می روند. انتخاب تعداد تیم‌ها در هر کشور بسته به رنک خود آن کشور تغییر می کند و مطابق آن تغییر می کند. این مسابقات آسیایی تیم های کل قاره آسیا را محدود می کند و تنها تیم هایی راه می یابند که از لحاظ رتبه و مقام جز برترین های آن کشور باشند.

 

مسابقات لیگ قهرمانی آسیا یکی از مهم‌ترین مسابقات باشگاهی در سطح قاره آسیا می باشد و سالانه فوتبال کشور های آسیایی را بررسی می کند و خیلی ها سعی می کنند در آن پیشرفت کنند. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را می‌توان هم ‌ارزش و برابر با مسابقات جام لیبرتادورس ، مسابقات لیگ قهرمانان آفریقا ، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ، مسابقات لیگ قهرمانان اقیانوسیه و مسابقات لیگ قهرمانان کونکاکاف فرض کرد زیرا که از همه ی لحاظ و شرایط یکسان عمل خواهند کرد.

 

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا چگونه انجام می گیرد؟

خب به طور کلی  32  تیم مختلف در مرحله آغازین وجود دارد که برای رسیدن به مرحله بعد با حریفانشان به بازی می پردازند. باشگاه ‌هایی که در این مسابقات لیگ  وجو دارند را به دو قسمت تقسیم خواهند کرد . حتی باشگاه‌ های بدون اعتبار و رنک پایین با انجام دو الی سه بازی قادرند کاپ حضور در ای اف سی و سهمیه حضور در مسابقات سال بعد را دریافت کنند.

از سال 2009 به علت ایجاد قوانین و مقررات جدید قهرمانان بازی ها قادر نیستند بدون انجام بازی یا رقابت سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان سال بعد آسیا را کسب کنند. جالبه بدانید که قهرمانان لیگ آسیا در این مسابقات می توانند جواز حضور خود در جام باشگاه های فوتبال جهان را بدست آورند.

شرط ‌بندی سیستمی چطور کار میکند؟

عملکرد ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چگونه بوده است ؟

تیم‌های کره‌ای با به دست آوردن  12  جام قهرمانان  ، تیم‌های ژاپنی با کسب  7 جام قهرمانان ، تیم‌های عربستانی با به دست آوردن  5 جام قهرمانان  و تیم‌های ایرانی با کسب 3 جام قهرمانان بیشترین و بهترین نتیجه را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بدست آورده اند.

قرعه‌کشی سال 2021  مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در محل موجود کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد که بخاطر جامعیت بیماری کرونا به صورت آنلاین صورت گرفت.

 

لیگ قهرمانان سال 2021 با حضور پرشور 40 نماینده در 10 گروه انجام خواهد گرفت . سه تیم برتر کشور عزیزمان ایران که نماینده این فصل از بازی ها هستند به ترتیت مقامشان به عنوان قهرمان لیگ ها ، قهرمان جام حذفی و تیم دوم لیگ در رقابت ها حضور پررنگ دارند. سه  نماینده ایران پرسپولیس، تراکتور و استقلال می باشند که یک سهم هم در پلی‌آف دارند.

تیم فولاد به ‌عنوان تیم سوم لیگ وارد مرحله پلی آف خواهد شد و می بایست با العین امارات به رقابت بپردازد که در صورت به موفقیت رد شدن از این مرحله ، وارد مسابقات دوره جدید خواهد شد.

 

قرعه کشی تیم های منطقه غرب آسیا

گروه A :

تیم های الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات، استقلال تاجیکستان و پیروز پلی‌آف‌ یک غرب (الغرافه قطر ـ ای‌جی‌ام‌کی ازبکستان) باهم به رقابت می پردازند.

گروه B :

تیم های شارجه امارات، تراکتور ایران، پاختاکور ازبکستان و پیروز از پلی‌آف2 غرب (الوحده عربستان ـ نیروی هوایی عراق) باهم به رقابت می پردازند.

گروه C :

تیم های الدحیل قطر، الاهلی عربستان، استقلال ایران و الشرطه عراق باهم به رقابت می پردازند.

گروه D :

تیم های السد قطر، النصر عربستان، الوحدات اردن و پیروز پلی‌آف3 غرب (فولاد ایران ـ العین امارات) باهم به رقابت می پردازند.

گروه E :

تیم های پرسپولیس ایران، الریان قطر، گوای هند و پیروز پلی‌آف4 غرب (الوحده امارات ـ الزورای عراق) باهم به رقابت می پردازند.

گروه F :

تیم های بی‌جی پاتوم یونایتد تایلند، اولسان هیوندای کره جنوبی، ویتل ویتنام، پیروز پلی‌آف‌یک شرق (اف‌سی بیجینگ گوان ـ برنده دیدار بریزبین رور استرالیا ـ کایا اف‌سی ایلیولو فیلیپین) باهم به رقابت می پردازند.

گروه G :

تیم های جیانگ‌سوی چین، ناگویا گرامپوس ژاپن، جوهور دارالتعظیم مالزی و پیروز پلی‌آف3 شرق (پوهانگ استیلرز کره جنوبی ـ راتچابوری تایلند) با هم به رقابت می پردازند.

گروه H :

تیم های جونبوک موتورز کره جنوبی، گامبا اوزاکای ژاپن، تامپینس روورز سنگاپور و اف‌سی سیدنی استرالیا باهم به رقابت می پردازند.

گروه I :

تیم های کاوازاکی فرونتال ژاپن، گوانگژو اورگرانده چین، یونایتد سیتی فیلیپین و پیروز پلی‌آف4 شرق (دائه‌جوی کره جنوبی ـ چیانگ رای یونایتد تایلند) باهم به رقابت می پردازند.

گروه J :

تیم های اندونگ لیونگ چین، پورت اف‌سی تایلند، کیتچی هنگ‌کنگ و پیروز پلی‌آف2 شرق (سرزو اوزاکای ژاپن ـ برنده دیدار ملبورن سیتی استرالیا ـ شان یونایتد میانمار) باهم به رقابت می پردازند.

 

 

منبع : مجله خبری شرطبندی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی