دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

برترین سلبریتی های سال 2021

سلبریتی های برتر ایران در سال 2021 سوژه بسیاری از رسانه های داخلی و غربی شده اند که قضاوت های بسیاری هم در مورد آن ها می شود. اکنون در این بخش قصد داری به معرفی و بررسی زندگی و حواشی و بقیه موضوعات آن ها بپردازیم.

صدف بیوتی

یک سلبریتی زن ایرانی که شهرت جهانی داشته و افراد بسیاری در همه دنیا از هواداران او می باشند او یک سلبریتی در فضای مجازی می باشد که در زمینه زیبایی و پوست و مو کار میکند.

آناشید حسینی

آناشید حسینی یکی دیگر از از سلبریتی های معروف و جوان ایرانی است که هواداران زیادی دارد و در زمینه مد و پوشاک طرفداران بسیاری دارد.

هستی مهدوی

بازیگر جوان و زیبارو و خوش استایل ایرانی که بر عکس سن کمش معروفیت خیلی زیادی دارد و تبدیل به یک سلبریتی واقعی شده است.

سحر قریشی

بازیگر خوشگل و پر حاشیه ایرانی که همیشه حاشیه ای در مورد او وجود دارد البته باید بدانید که او تا به حال ممنوع الکار نشده میباشد.

بهاره رهنما

او فقط به دلیل عمل لاغری که داشت و ازدواج مجددش و گذاشتن فیلم ها و عکس هایی که در خور او نبود توانست معروفیتش را چند برابر نماید.

جنیفر لارنس

«جنیفر شریدر لارنس» بازیگر، تهیه کننده آمریکایی است و در ۱۵ اوت ۱۹۹۰ در کنتاکی متولد شد. اولین نقش بزرگ وی با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» روی داد.

بعد از ان در فیلم‌هایی، چون «دشت سوزان» و «زمستان استخوان‌سوز» توجه منتقدان رابه خود جلب نمود. «جنیفر لارنس» در سن ۲۳ سالگی جوان ترین بازیگری بود کـه تا کنون سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

اسکارلت جوهانسون

«اسکارلت اینگرید جوهانسون» متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ بازیگر، خواننده، مدل و تهیه کننده امریکایی یکی از زیباترین زن‌های هالیوود میباشد کـه تا به حال دو بار توسط مجله اسکوایر بعنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا انتخاب و معرفی شده اسـت.

نخستین نقش آفرینی «اسکارلت جوهانسون» در مقابل دوربین بـه سال ۱۹۹۴ و بازی در فیلم «شمال» بر میگردد و پس ازآن، نقش آفرینی «جوهانسون» در فیلم «مانی ولو» بود کـه توانست تحسین منتقدان رابه همراه داشته باشد.

کایرا نایتلی

«کایرا کریستینا نایتلی» هنرپیشه، متولد ۲۴ مارس ۱۹۸۵ در شهرک پدینگتون واقع در لندن متولد شده است. وی یکی از بازیگران سرشناس هالیوود اسـت کـه از سنین کودکی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی شرکت داشته و برنده جوایز معتبر بسیاری بوده اسـت.

«نایتلی» نخستین کار حرفه‌ای خودرا در سن ۸ سالگی آغاز کرد و سپس در چندین فیلم و پروژه تلویزیونی دهه ۹۰ شرکت کرد. او در سن ۲۰ سالگی برای بازی در فیلم «غرور و تعصب» توانست نامزد اسکار و گلدن گلوب شود.

ناتالی پورتمن

«ناتالی پورتمن» در نهم ژوئن ۱۹۸۱ در بیت المقدس ودر یک خانواده یهودی بدنیا آمد. او تا پیش از ایفای نقش ماتیلدا در فیلم «لئون: یک حرفه ای» نمایش‌های تئاتری بسیاری داشته و از سن ۱۱ سالگی بـه صورت حرفه‌ای وارد این صنعت شده اسـت.

ناتالی» دوران تحصیل رابه خوبی پشت سر گذاشت کـه این موضوع باعث پذیرش وی در دانشگاه هاروارد در رشته روان‌شناسی گردید. او توانست برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «قوی سیاه» شود.

کیانو ریوز

«کیانو ریوز» در دوم سپتامبر سال ۱۹۶۴ در بیروت لبنان متولد شد. والدین او از این رو نام «کیانو» را روی وی گذاشتند کـه این کلمه در زبان بومیان هاوایی بـه معنای نسیم خنک بر فراز کوه است.

فعالیت بازیگری او در دوران مدرسه کـه با بازی در تئاتر‌های گوناگون همراه بود، باعث شد تا وی بـه تلویزیون دعوت شده تا در سریال کمدی «آویزان کردن بـه» بـه ایفای نقش بپردازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی