دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

ارز دیجیتال سلسیوس

شبکه سلسیوس (Celsius Network) یک شبکۀ همتا به همتا می باشد و هدف آن تسهیل فرآیند وام دهی و وام ‌گیری در دنیای رمزارزها است. در این شبکه کاربران می‌توانند با وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال و پرداخت مقدار کمی کارمزد، ارز فیات دریافت نمایند.

از طرفی دیگر، به وام‌دهندگانی که به کیف پول ارز دیجیتال خود در شبکۀ سلسیوس، رمزارز واریز می‌نمایند هم مقداری به عنوان پاداش پرداخت می‌شود.

سیستم وام دهی چگونه عمل می نماید؟

در وام دهی در ارزهای دیجیتال، وام‌دهندگان به وام‌گذاری دارایی خود و سپس کسب سود از این طریق می‌پردازند و وام‌گیرندگان نیز آن دارایی را وام می‌گیرند و از این طریق به کسب سود و درآمد در کسب و کار خود می‌پردازند.

آیا ارز دیجیتال سلسیوس مطمئن است؟

  1. برخورداری از تیم مدیریتی خوب و معتبر
  2. همکاری با پروژه‌هایی همچون com، Chainlink، Davipolk و 20 شرکت معتبر دیگر
  3. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر این پروژه، سسیستم نظرسنجی از کاربران می باشد. با وجود اینکه نظرات زیادی وجود ندارد اما انتقاد و شکایتی نیز در میان نظرات دیده نمی‌شود.
  4. علاوه بر موارد بالا، سرمایه‌گذاری شما در این سیستم توسط Fireblock و Prime Trust بیمه می‌شود.

تیم پشتیبانی و همکاری‌های ارز دیجیتال

یکی از نقاط قوت ارزدیجیتال (Celsius) داشتن تیم پشتیبانی و مدیریتی قوی و مطمئن می باشد. تیم مدیریتی ارز دیجیتال سلسیوس متشکل از افرادی است که سابقۀ درخشانی در زمینه‌های کارآفرینی، تجارت، بانکداری، نظام مالی و توسعۀ کسب و کارها دارند و جزو افراد پیشرو و موفق در زمینه تکنولوژی بلاکچین می باشند.

تیم سلسیوس (Celsius) بر این باورند که می‌توانند با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، نظام بانکداری سنتی را با چالش روبه‌رو کنند و پلتفرم آنها به افزایش سرعت و گستردگی پذیرش این موضوع کمک شایانی خواهد کرد.

در حال حاضر تعداد پروژه‌هایی که پلتفرم سلسیوس در حال همکاری با آنها می باشد، روز به روز در حال افزایش است و این موضوع به اعتبار این پروژه اضافه می کند. در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

  1. com
  2. Korbit
  3. VOYAGER
  4. Prime Trust
  5. Uphold
  6. Litecoin Foundation
  7. DaviPolk
  8. Chainlink

توکن

توکن CEL توکن اختصاصی شبکه ارز دیجیتال سلسیوس (Selsius Network) می باشد. هفت مزیت و طرح برنامه‌ریزی شده برای دارندگان توکن CEL وجود دارد: قرارگیری در اولویت در صف وام‌ها، نرخ بهتر وام‌های دلاری، نرخ سود بهتر در سرمایه‌گذاری‌ها، نرخ وام بهتر برای وام‌های رمزارزی و پشتیبانی حق بیمه وام‌ها.

مزایای پلتفرم

در سیستم‌های مالی و بانکداری سنتی، کاربران دارایی خود را نزد بانک‌ها سپرده‌گذاری می‌کنند و در قبال آن مبلغ بسیار کمی را به عنوان سود می گیرند. سپس بانک‌ها دارایی سپرده‌گذاری شدۀ شما را به دیگران وام می‌دهند و سودهای بسیار زیادی را از این راه کسب می کنند.

در پلتفرم سلسیوس، کاربران می‌توانند دارایی خود را به دیگران وام بدهند و چیزی حدود 80 درصد بیشتر از چیزی که بانک به آنها می دهد را کسب کنند. همچنین در این پلتفرم کاربران می‌توانند با وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال خود و پرداخت سودی ناچیز، به وام گیری ارز فیات بپردازند.

تعدادی از مزایای این پلتفرم اشاره می کنیم:

  1. هیچ محدودیت یا حداقلی برای واریز و شرکت در برنامۀ وام دهی وجود ندارد. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند با واریز هر مقدار از هر رمزارزی که تمایل دارند به کسب سود بپردازند. این پلتفرم با تمام کاربران خود یکسان رفتار می‌کند و کاربری که 5 دلار واریز کرده است با فردی که 5.000.000 دلار واریز کرده است در نظر آنها تفاوتی ندارند و طبق قوانین مشخصی با هر دو برخورد می‌شود.
  2. یکی از ویژگی‌های نادر در میان ارزهای دیجیتال، عدم پرداخت کارمزد برای برداشت در این پلتفرم است. در این پلتفرم هیچ کارمزدی برای برداشت، واریز، تراکنش و هیچ نوع کارمزد دیگری وجود ندارد.
  3. کاربران در این پلتفرم می‌توانند انتخاب کنند که سود تعلق گرفته به آنها با چه کوین یا توکنی پرداخت شود. (با همان کوینی که واریز کردند یا با توکن‌های CEL)
  4. یکی دیگر از امکانات مهم و کاربردی در این پلتفرم عدم فریز دارایی شما است. در پلتفرم‌های وام دهی دیگر، دارایی شما برای مدت زمان مشخصی فریز می‌شود و امکان برداشت آن وجود ندارد. این موضوع در مورد پلتفرم سلیوس صادق نیست و هیچ محدودیت برداشتی وجود ندارد و کاربران نسبت به کنترل دارایی خود اختیار کامل دارند.
  5. در این سیستم هیچ گونه تحقیق و پرس‌وجویی در مورد اعتبار کاربران صورت نخواهد گرفت؛ چراکه آنها دارایی دیجیتال خود را به عنوان وثیقه در این پلتفرم قرار داده‌اند. و سابقه تراکنش‌های مالی کاربران در این پلتفرم اهمیتی ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی