دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

معرفی ارز دیجیتال سندباکس SAND

ارز دیجیتال سندباکس:

ارز سندباکس نوعی ارز دیجیتال با نماد اختصاری SAND می باشد که بلاک چین اختصاصی ندارد؛ بلکه در مبنای استاندارد ERC-20 و بر روی بستر بلاک چین اتریوم قرار دارد. ارز دیجیتال Sandbox یک دنیای مجازی می باشد که به بازیکنان اجازه می‌دهد که با استفاده از ارز SAND از تجارب بازی‌های خود در بلاک چین اتریوم، بر روی پلتفرم سندباکس توکن بسازند، مالک آن شوند و به وسیله آن درآمد کسب کنند.

معرفی سندباکس

در کشورهای خارجی یک مکان شنی برای بازی بچه‌ها در نظر گرفته می‌شود که SANDBOX نام دارد. در دهه اخیر از این واژه در تکنولوژی و تجارت هم استفاده زیادی شده است. منظور از سندباکس محیطی بسته و امن می باشد که پروژه‌های نرم‌افزاری تحت وب اجرا می‌شود بدون این که به سیستم برنامه‌نویس و یا توسعه دهنده آسیبی برساند؛ علاوه بر این، اجرای برنامه نوشته شده بر دیگر برنامه‌های در حال اجرا اثر نمی‌گذارد. در امنیت اطلاعات سندباکس جایی می باشد که برنامه‌ها و یا کدهای مشکوک به بدافزار قبل از این که به صورت عمومی عرضه شوند، تست می‌شوند تا آسیبی به سیستم نرسانند. در حوزه مالی بررسی مدل‌های جدید کسب و کار انجام می‌گیرد؛ در واقع تست فروش محصولات و یا خدمات در مدل‌های تجاری قبل از بازار واقعی با کمک سندباکس انجام می‌شود تا در زمان و هزینه صرفه جویی شود.

موسسان ارز دیجیتال sand چه افرادی هستند؟

برای اولین بار ایده ایجاد پیوند بین بازارهای ارز دیجیتال و صنعت گیمینگ در سال 2011 ایجاد شد. دو فرد به نام آرتور مادرید و سباستین بروگت با همکاری یکدیگر، شرکت Pixowl را راه اندازی کردند. هر دو در رشته اقتصاد و سیستم های رایانه ای فارغ التحصیل شده و پس از راه اندازی شرکت، در پروژه های متعددی در صنعت گیمینگ با یکدیگر فعالیت کرده اند. پلتفرم سندباکس نیز حاصل همکاری این دو فرد می باشد که به عنوان یکی از پروژه های زیرمجموعه Pixowl به شمار می آید.

کسب درآمد با توکن سندباکس

می‌توانید با استیک کردن (سپرده‌گذاری)توکن سندباکس، توکن‌های سندباکس بیشتر و همین‌طور الماس و کاتالیست‌ها را به دست آورید که همگی این موارد برای ساخت دارایی‌ها لازم هستند. کاتالیست‌ها می‌توانند سبب کمیابی دارایی‌های شما و در نتیجه، بیشتر شدن ارزش آن‌‌ها شوند. کمیابی دارایی از طیف متنوعی بین دارایی‌های رایج (common) و دارایی‌های افسانه‌ای (legendary) تشکیل میشن.

دارایی‌های افسانه‌ای، کمیاب‌ترین نوع دارایی‌ها در بازی سندباکس هستند و ارزش بالایی دارند. الماس‌ها هم توکن‌های ERC-20 اتریوم هستند و پس از استفاده، سوزانده می‌شوند. الماس‌ها را می‌توان با استیک کردن توکن به دست آورد یا آن‌ها را از بازیکنان دیگر خرید.

بررسی توکن‌های سندباکس

علاوه بر خود توکن سند (SAND)، در بازی سندباکس توکن‌های دیگری نیز وجود دارند. دارایی‌های سه بعدی (ASSETS) و زمین (LAND) هم دو نوع دیگر از توکن‌هایی هستند که در سندباکس وجود دارند. در ادامه با این توکن آشنا می‌شوید.

توکن ASSETS

ASSETS توکن‌های NFT هستند که توسط خود بازیکنان سندباکس ساخته شده‌اند. این دارایی‌ها با استفاده از قابلیت VoxEdit ساخته می‌شوند و با آپلود آن‌ها در بازار سندباکس (Marketplace) به توکن‌های NFT تبدیل می‌شوند. توکن‌های ASSETS به روش‌های مختلفی در سندباکس بکار می‌روند. از ASSETS می‌توان برای ساخت ساختمان‌ها، حیوانات متحرک یا مثلا خودرو استفاده کرد.

به‌علاوه می‌توان از آن‌ها برای افزودن لباس یا سلاح برای یک آواتار استفاده کرد. کاربرانی که با استفاده از بازی‌ساز سندباکس Game Maker، بازی منحصر به فرد خودشان را می‌سازند، از ASSETS برای ایجاد تجربه کاربری مناسب استفاده می‌کنند.

توکن LAND

لند (LAND)  یکی از قسمت‌های دیجیتال املاک در پلتفرم سندباکس محسوب می‌شود. LAND یک توکن منحصر به‌فرد ERC-721 اتریوم است. بازیکنان می‌تواند با خرید این توکن‌ها، بازی مورد علاقه‌شان را با استفاده از ASSETS بسازند. بازیکنان با ترکیب چندین LAND، یک ایالت (ESTATE) را تشکیل می‌دهند.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از LAND، از بازی‌ها به درآمدزایی برسند. مثلا، مالکان این بازی‌ها می‌توانند از بازیکنان دیگری که از LAND آن‌ها بازدید می‌نمایند و به بازی می‌پردازند، هزینه دریافت کنند. به علاوه، مالکان می‌تواند زمین‌ (LAND) خود را برای برگزاری رویدادهای مختلف اجاره بدهند.

منبع: بت فوروارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی