دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

داکوتا اسکای | پورن استار Dakota Skye

لورن کی اسکات (۱۷ آوریل ۱۹۹۴ – ۹ ژوئن ۲۰۲۱)، معروف به داکوتا اسکای، بازیگر آمریکایی پورنوگرافی بود که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ در بیش از ۳۰۰ ویدیوی بزرگسالان ظاهر شد.

بیوگرافی داکوتا اسکای

اسکای در 17 آوریل 1994، لورن کی اسکات، در تامپا یا کلیرواتر، فلوریدا به دنیا آمد. اسکای در کودکی مورد آزار جنسی قرار گرفته بود، اولین بار توسط مادر الکلی اش بزرگ شد و آرزو داشت که یک زیست شناس دریایی باشد. در اوایل نوجوانی، او با خانواده پدرش در جنوب اوهایو نقل مکان کرد. اسکای در یک مهمانی در سال 2015 با زکری لکامپت-گوبل آشنا شد و پس از پایان بارداری در سال 2016، این دو در آن سال در لاس وگاس ازدواج کردند، اما خیلی زود قبل از سال 2017 از هم جدا شدند.[2]

در سال 2019، مادر اسکای به دلیل “اعتیاد و اعتیاد به الکل” درگذشت. منابع نزدیک به اسکای مشکلاتی را در دوره پایانی زندگی خصوصی او گزارش کردند. تورنتو سان گزارش داد که در سال 2020، دو تن از پدربزرگ و مادربزرگ اسکای بر اثر کووید-19 مردند، او خود را بی خانمان یافت،  و سگ خانگی اش مرد. در بهار 2021 مشخص شد که Skye به عنوان اسکورت کار می کند. در ماه مه، او به خاطر عکسی که در اینستاگرام منتشر کرد و نشان می‌داد که سینه‌هایش را در حالی که در مقابل نقاشی دیواری جورج فلوید ایستاده بود به دوربین می‌زند، مورد انتقاد قرار گرفت.

سوء مصرف مواد داکوتا اسکای

به گفته لکامپت-گوبل، زمانی که اسکای در سال 2015 یک جایزه صنعتی را از دست داد، سوء مصرف مواد او به طرز چشمگیری افزایش یافت. عادت زاناکس او به 10 تا 15 قرص در یک زمان افزایش یافت و او شروع به کشیدن مت آمفتامین کرد. از سال 2017 تا 2019، اسکای حداقل شش بار وارد دوره بازپروری مواد مخدر شد، اما هر بار فقط چند روز در آنجا ماند.

همانطور که خانواده، دوستان و همکاران توصیف کردند، رفتار اسکای در اواسط دهه 2010 نامنظم شد. کیانا بردلی و جکی سنت جیمز، بازیگر همکارشان، هر دو زنی پرهیجان و صمیمانه را توصیف کردند که “هیچ وقت آنقدر مغرور نبود که احمق باشد.” با این حال، او همچنین “با متهم کردن افراد به آزار جنسی یا آسیب رساندن به خود یا ادعا می کند که نیروهای سایه او را تعقیب می کنند و سعی در پایان دادن به زندگی او دارند، پارانوئید و خشن می شود.” شوهرش بارهایی را به یاد می آورد که او را با چاقو تهدید می کرد، یا زمانی که او به پاریس پرواز می کرد “برای ساخت نوار جنسی با یک غریبه”. اسکای ادعا می کند که توسط دوربین های مخفی تماشا می شود، هدفی برای ترور به دلیل وابستگی به خانواده کندی، و قربانی تجاوز جنسی توسط ران جرمی.

در روزهای پایانی زندگی، اسکای هنوز با اعتیاد چندین ساله خود به فنتانیل و الکل مبارزه می کرد.

اتهامات جنایی داکوتا اسکای

در اواسط سال 2017، پس از اینکه او به دوست پسرش،  رابرت اندرسون، نوازنده، در پارک پینلاس، فلوریدا،  ضربه زد، اسکای به اتهام جنایت خانگی توسط پلیس دستگیر و زندانی شد. این اتهامات بعداً لغو شد. اسکای در سال 2019 در بربنک، کالیفرنیا به رانندگی تحت نفوذ خود اعتراف کرد و در سال 2020 به اتهامات بزهکاری در ون نویز زندانی شد.

عکس های سکسی داکوتا اسکای

داکوتا اسکایداکوتا اسکای

داکوتا اسکای | پورن استار Dakota Skye

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی