دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

تیلور سندس کیست؟ | بازیگر معروف فیلم های پورن Taylor Sands

تیلور سندس بازیگر معروف فیلم های پورن

تیلور ساندز (یا قبلا با نام هایدی یا تیلور اس شناخته می شد) در 18 دسامبر 1992 در هلند متولد شد. او یک دختر دوست داشتنی و دوست داشتنی است که در دو سال گذشته به طور جدی به کار خود اختصاص داده است.

حرفه پورنو تیلور سندس Taylor Sands

تیلور کار خود را به عنوان یک بازیگر پورن در سال 2014 آغاز کرد. تیلور که به اندازه کافی ریزه اندام و لاغر است، برای صحنه های نوجوانی عالی است. موهای بلند قهوه ای و چشمان قهوه ای درشت او ظاهر دختری دوست داشتنی را به او می دهد که آرزوی هر پسر یا دختری است. او در این دو سال صحنه های مختلفی از جمله انفرادی، نرم افزاری، استریپتیز، خودارضایی، نوجوانی را فیلمبرداری کرده است و با گذشت زمان تسلیم شد و شروع به فیلمبرداری هاردکور، مقعدی و پورن تعاملی کرد. صحنه ها و گالری های انفرادی او بیشتر برای افراد مشهور و بزرگ انجام می شود. وب سایت های بزرگسالان مانند Twistys و DDF Network. سینه های کوچک و پر جنب و جوش او به او کمک کرد توجه طرفداران را به خود جلب کند، اما استعداد و احساسات او چیزی است که او را در این تجارت نگه می دارد. او به عنوان یک مدل برهنه به معنای واقعی کلمه هیچ عکس بدی ندارد و این فقط ثابت می کند که او برای این کار از جنبه های مختلف ایده آل است.

زندگی شخصی تیلور سندس Taylor Sands

تیلور یک زیبایی کاملا طبیعی بدون جراحی پلاستیک، خالکوبی یا سوراخ کردن است. طرفداران می‌توانند او را در صفحه توییتر خود دنبال کنند، جایی که او دائماً با عکس‌های اختصاصی از عکس‌های خود یا از مجموعه عکس‌های خود با آنها رفتار می‌کند.

تصاویر سکسی تیلور سندس Taylor Sands

Taylor Sands

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی