دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

ارز دیجیتال سیف مون چیست؟

با پیروزی و رشد پروژه‌های ارزهای دیجیتال و همچنین گرایش روز افزون افراد برای خرید و سرمایه‌گذاری در این زمینه، رمز ارز دیگر مفهوم عجیبی نیست. امروزه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی، ریسک‌های بالایی را متحمل می‌شوند، زیرا همان‌طور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتال بسیار بی‌ثبات می باشد، افزایش و کاهش ناگهانی اخیر قیمت‌ها گواه این ادعا می باشد. در بازار چندین و چند ارز رمزنگاری شده مختلف وجود دارد که پررونق‌ترین آنها بیت کوین، اتریوم و دوج‌کوین بوده‌اند. اکنون در دنیای رمزنگاری، ارز دیجیتال دیگری به نام ارز دیجیتال SafeMoon مورد توجه قرار گرفته می باشد. اگرچه ارز دیجیتال سیف مون همین امسال معرفی شده و یک رمز ارز جدید می باشد، ولی  این ارز رمزنگاری جدید در طی ماه‌های اخیر همواره در مدار رشد قرار داشته می باشد.

رقابت دوج کوین با سیف مون

موضوع فراگیری که امروزه در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، رقابتی می باشد که بین طرفداران دوج‌کوین و سیف مون به وجود آمده می باشد! باید بگوییم که در سال 2012 میلادی یک شوخی اینترنتی به ایجاد  دوج‌کوین منجر شد. با این وجود پاداش‌های  ثابت این رمز ارز آینده خوبی را برایش رقم می‌زند.‌ خیلی‌ها معتقدند ایلان ماسک در پشت پرده از حامیان دوج کوین محسوب می‌شود! دوج‌کوین با یکی از معروف‌ترین مم‌ها (meme) ایجاد شده می باشد و ماهیتی ماندگار دارد. از طرفی، ایلام ماسک به محبوبیت شخصی در مورد این رمز ارز اشاره کرد. این در حالی می باشد که سیف مون نیز به مالکینش پاداش‌های ثابت می‌دهد و شاید این دو رمزارز قرار می باشد رقابت تنگاتنگی داشته باشند!

معرفی بنیان‌گذاران سیف مون(SafeMoon)

آقای جان کارونی(John Karoni) مدیر عامل پروژه سیف مون می‌باشد.  تیم پروژه شامل آقایان توماس اسمیت(Thomas Smith)، هنک ویات(Hank Wyatt)، ترور چرچ(Trevor Church) و جاکوب اسمیت(Jacob Smith) می باشد.

دلایل منحصر به فرد بودن سیف مون(SafeMoon)

مشکل بزرگی که در صنعت دیفای در حال وقوع می باشد، مزارع LYو APY را شامل می‌شود. بنابراین، دسترسی تازه‌واردین به این محیط چالشی جدید می باشد که سیف مون با ارائه پاداش‌های می باشداتیکی که با شرط حجم توکن مورد تراکنش، به ارمغان آورده می باشد سعی می‌کند تا این فشار موجود بر روی توکن را در زمان فروش، از بین ببرد. ساز و کار انعکاس یک انگیزه به مالکین سیف مون می‌دهد تا با HODL توکن‌هایشان را در مدت زمان بیشتری نگهداری کنند.LP در این پلتفرم کمک می‌کند تا با ایجاد یک کف قیمتی در پروتکل ثبات به وجود آید.

ساز و کار سیف مون(SafeMoon)

در تراکنش‌های پلتفرم سیف مون، کارمزدی 10% نصف شده و یه عنوان مالیات اخذ می‌شود. 5% هزینه بین مالکین این ارز در زمان توزیع پخش می‌شود. به این ترتیب، 5% باقی دو مرتبه نصف می‌شود تا پنحاه درصد آن به BNB فروخته شود و باقی‌مانده هم با توکن‌های BNB فروخته شده، جفت می‌شوند. سپس، این جفت نقدینگی به پنکیک سواپ(PancakeSwap) افزوده می‌شود.

راه‌های خرید ارز دیجیتال سیف مون(SafeMoon)

از ماه آپریل سال 2021 این امکان را دارید تا از PancakeSwap و یا BitMart سیف مون خریداری نمایید. توکن سیف مون در تاریخ 8 ماه مارچ 2021 میلادی در لیست صرافی پنکیک سواپ قرار گرفته می باشد. از طرفی، در تاریخ 28 آپریل 2022 میلادی نیز قرار می باشد صرافی منحصر به فرد این ارز راه‌اندازی شود.

سوالات مربوط به دیجیتال سیف مون(SafeMoon)

آیا اشخاص مهمی چون ایلان ماسک میتواند در افزایش قیمت سیف مون موثر هستند؟ قطعا چنین می باشد و حمایت اشخاصی مثل ایلان ماسک می‌تواند در آینده سیف مون و افزایش قیمت آن تاثیرگذار باشد.

ساز و کار انعکاس در سیف مون چیست؟ با می باشدفاده از این مکانیسم به هولدرهای این ارز، برای نگهداری طولانی مدت توکن انگیزه داده می‌شود.

آیا امکان خرید سیف مون از صرافی بایننس وجود دارد؟ خیر، هنوز این صرافی سیف مون را در لیست خود قرار نداده می باشد.

چگونه ارز دیجیتال سیف مون بخریم؟

طبق وب‌ سایت خود سیف مون (SafeMoon.net) صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ را برای عرضه توکن‌های خود انتخاب کرده می باشد. برای خرید سیف مون باید به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. دانلود کیف پول نرم‌افزاری ترمی باشد ولت (Trust Wallet)
  2. خرید ارز دیجیتال BNB یا BSC به جهت تبادل با SafeMoon
  3. پیدا کردن صرافی پنکیک سواپ در برگه دپ‌های کیف پول
  4. کلیک در قسمت انتخاب ارز و جستجوی ارز دیجیتال SafeMoon
  5. تنظیم لغزش (پیشنهاد سیف مون 11 الی 12% را برای لغزش قرار دهید.)
  6. وارد کردن مبلغ و کلیک روی دکمه مبادله
  7. تایید معامله

نکته: برای پیدا کردن صرافی پنکیک سواپ، اگر با iPhone و سیستم عامله ios وارد می‌شوید، مرورگر ترمی باشد را فعال کرده و از برگه مرورگر می باشدفاده کنید. اگر با سیستم کامپیوتری هستید، می‌توانید از دکمه “خرید کن” در وب سایت می باشدفاده کنید.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید سیف مون

در حال حاضر صرافی بیت پین این ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده می باشد. صرافی بیت پین محصول شرکت سنا ایمن مبادله، از شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد. بزرگترین مزیت صرافی بیت پین در سادگی رابط کاربری آن می باشد. شما چه معامله‌گر حرفه‌ای بازار کریپتو کارنسی باشید و چه یک تازه کار باشید، کار با بیت پین برایتان ساده خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی