دریافت جایزه و بونوس رایگان شروع بازی و ثبت نام

آگوست ایمز August Ames بهترین پورن استار زن دنیا شد!

خانم آگوست ایمز بهترین پورن استار زن دنیا شد!

 August Ames

قد: 1.67

وزن: 60 کیلوگرم

متولد سال: 1373

نام اصلی: Mercedes Grabowski

خانم آگوست ایمز بهترین پورن استار جهان می باشد. از نظر اکثر کاربران او بهترین پورن استار زن است و چهره و اندام کاریزماتیکی دارد. فیلم های خانم آگوست در همه دسته بندی های پورن (آنال، دسته جمعی، خشن، هات و…) قرار دارند و او در صنعت خود یک حرفه ای تمام عیار تلقی میشود.

خودکشی یا مرگ آگوست ایمز

در نمایشگاه سرگرمی‌های بزرگسال ای‌وی‌ان ۲۰۱۵ در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۱۷، اگوست ایمز پیام‌های بسیار منفی نسبت به توئیتی که در آن از ایفای نقش در کنار همجنس گرایان مرد اعلام خودداری کرده، مورد سرزنش قرار گرفته بود. او در این توئیت می‌گوید: “(خطاب) به هر فردی (زنی) که قرار است جایگزین من برای ایفای نقش در EroticaX شود، شما در حال ایفای نقش در کنار مردی هستید که در فیلم‌های همجنس‌گرایی مردانه حضور دارد. فقط می‌خواستم که مطلع باشید. مزخرف است. آیا واقعاً مدیر برنامه‌ها اهمیتی نمی‌دهند که از چه کسانی نمایندگی می‌کنند؟ من برای بدنم تکلیف انجام می‌دهم!” پس از این توئیت برخی از کاربران توئیتر، آگوست ایمز را به دلیل تبعیض در همجنسگرایی مورد سرزنش قرار دادند اما آگوست ایمز که خود یک دوجنس‌گرا است اعلام کرد که جامعه همجنس‌گرایی مردانه را دوست دارد و او این حق را دارد که نسبت به نگرش جنسی‌اش خودمختار باشد. در نهایت این سرزنش‌ها به یک خشونت سایبری علیه آگوست ایمز تبدیل شد. خودکشی و مرگ در ۵ دسامبر ۲۰۱۷، بدن حلق آویز شده او در یک پارک عمومی در حدود فاصله ۲۰ دقیقه ای از خانه‌اش در کاماریلو، کالیفرنیا پیدا شد. او در هنگام مرگ ۲۳ سال داشت. برادر آگوست ایمز، دوستان نزدیک او و همچنین جنا جیمسون و رسانه‌های متعدد، معتقدند که دلیل خودکشی آگوست ایمز، خشونت سایبری بوده‌است و برخی نیز معتقدند دلیل خودکشی او ناشی از افسردگی بوده‌است.

منبع: https://betsforward.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی